Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.10.2021 12:34 - Грешка
Автор: doctora1 Категория: Технологии   
Прочетен: 3165 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Това което съм писал за Казанлъшката гробница не е съвсем така. Точно преди минути разгледах около 20-30 снимки на купола ... Не са фиксирани четиримата Конника/Коня на Апокалипсиса защото имаме белия кон, а другите са кафявочервени с различни отенъци и двата коня също не са черен и червен тоест не е фиксирана черната мартеница. Не знам какво съм гледал, но си признавам грешката. И женския и мъжкия персонаж съвсем малко се различават в нивата ... Единственото вярно е, че жената е на трона, а мъжа е на масата на хранене и жеса е ... поне според мен ... ти се храниш с мое благоволение. Мразя грешките и заблудите и самозаблудите ... Точно ЗАРАДИ ТОВА правя с мое финансиране Директния Гравитационен Двигател защото преди истински да изискам финансиране отвън АЗ ТРЯБВА ДА ВИДЯ И ТОГАВА ВСЯКО НЕЩО ЩЕ СИ ДОЙДЕ НА МЯСТОТО И ЗА ВСЯКО МЯСТО ЩЕ ИМА ЕДНО НЕЩО .... Това между другото е много древен принцип равностоен като физически смисъл на библейският израз ВСИЧКО Е ОТ БОГ В БОГА И БОГ Е ВЪВ ВСИЧКО ... За всяко място едно нещо и всяко нещо на мястотот си визира, че Материята и Пространството са на едно и едното изпълва другото, а другото изпълва едното ... Странна работа - две еднакви по количество безкрайности правещи една единствена ... Знам, че много странно звучи за недефинируеми понатия, но според мен е така. Признавам, че вероятно в моите писаници има много грешки, тоест когато ДГД заработи не означава, че всичко писано като теория по различните науки е вярно ... ПРОВЕРКАТА Е ВИСША ФОРМА НА ДОВЕРИЕ .... Помнете, Помнете, Помнете ... Много ми е странно все пак как така видях, че конете са бял, червен, сив и черен и до тях два които са червен и черен ... Извинение и за другите допуснати от мен грешки, но ДГД не е грешка .....



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: doctora1
Категория: Технологии
Прочетен: 356355
Постинги: 212
Коментари: 579
Гласове: 158
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930