Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.07.2022 12:29 - Времето и пясъчните кули.
Автор: doctora1 Категория: Технологии   
Прочетен: 2111 Коментари: 1 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Говорим за " физическото " време, а не за климата. Това което съвременната физика счита за четвърта координата на пространствовремевия континиум. Абсолютни глупости на тоз и онз колкото и умен да е ... Споко ... Не са толкова умни. Времето според мен и Учителя е измерение на Движението, тоест то не съществува като реалност ... то не съществува изобщо ... Примерно масата и обема са измерения на Материята и Про - странството и те също са описания на Съществуващото Нещо ... времето, масата, обема са езикови, а не физически величини ... Докато физиката не разбере това няма да стане и тя истинска и лишена от религиозни заблуди в себе си. Защо е съществено това? Защото автоматично се вижда Голия цар като Охлюв ... Несъвместимо е да се комбинира нещо което реално съществува каквото е Пространството с нещо което е измерение/описание на нещо друго съществуващо каквото е времето за Движението ... Времепространство автоматично се вижда, че е пунта мара и пясъчна кула и гол охлюв ... Но след такова заявление до Станфорд ми бръкнаха в пощата царедворците ... Ебати простаците ... Какво ще разберат, освен вятър и мъгла ... При среща с двама познати единия от които ми обеща финансиране ако разбере идеята за ДГД в петък той въпреки, че разбра доле горе как се разпределят силите в ДГД се изметна и направи кармичен дълг ... В петък ми заяви, че видите ли само аз съм разбирал Теорията която разказвам и показвам, чрез ДГД ... хем разбрал хем недоразбрал ... Говорят царедворците колко са велики хамериканците и хамилируснаците ... Дребни пунта мара империйки с къси коренчета работещи с гей политики против всички ... Ето и малко от най - древната история: Когато евреитенегропирати завладяват българските земи и население по крайбрежието, те овладяват и знанието на колобрите ...... но не съвсем. Древните виждащи Колобърки много добре са виждали как представата за времето в човешкото съзнание яде самото съзнание и го изкривява и на нищо става усещането за истинската същност на Вечността и са ни оставили Трохичките на Хензел и Гретел под формата на Легендата за Кронос изяжда децата си - зевс мевс и асънамъ ... Всъщност Хронос побеждава, но рано или късно истината ще победи лъжата и времето ще бъде принудено да изплюе изядените Деца които всъщност са Майката Вечност ... Когато започните да си спомняте Напълно Забравеното Най - Важно Нещо ... Спомнянето върви с осъзнаването, че времето е нищо ...


Тагове:   Вечност,   живот,   гравитация,


Гласувай:
0



1. dobrodan - Докторе,
11.07.2022 16:30
иди на лекар.
цитирай
2. doctora1 - доктора
17.10.2022 12:24
Странно ... Не съм отговорил защото няма изписан комнтар като цифра ... Няма значение. Сега отговарям. Не се коси брат ми. Аз съм лекар. Приеми, че съм луд и не влизай в блога ми. Знам, че трябва много осъзнатост за да се разберат истините ... Наши - на Учителя и моите ... Не е лесно ... Изисква се много голямо усилие на съзнанието за да пречупиш енергийната бариера в себе си ... И един съвет: ГОВОРЕТЕ ПО СЪЩЕСТВО, А НЕ ПИШЕТЕ КВАЛИФИКАЦИИ, ОПРЕДЕЛЕНИЯ И ПРАВОПИСНИ ЗАЯЖДАНИЯ, ЧЕ ВЛИЗАТЕ В КАТЕГОРИЯТА И ВИЦА НА/ЗА ПИЯНИЯ МЪЖ И ГРОЗНАТА ЖЕНА ...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: doctora1
Категория: Технологии
Прочетен: 347367
Постинги: 212
Коментари: 579
Гласове: 158
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031