Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.02.2020 01:06 - Кой съм аз, откъде съм дошъл и накъде отивам ...
Автор: doctora1 Категория: Технологии   
Прочетен: 703 Коментари: 3 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Аз съм структурна форма на материята направена от материя, пространство и движение. Вечността ме е създала затова защото може, а не за да види сама себе си ... Това твърдение на Кастанеда не е вярно ... Нещо което може да се случи се случва ... Аз не съм материя. Аз не съм енелгия ... Аз съм структурна форма на материята и нося основните съхранителни закони в себе си от които закона за съхранение на енергията е едва трети подизпълнител ... И все пак като структурна форма на материята тоест създание на Вечността тоест Българин аз съм предопределен, а и всеки един човек от вас да наблюдава Вечността и нейните проявление за кратък миг между раждането и смърта. Ние сме предопределени да свидетелствуваме. Ние сме Чудеса защото сме създадени от взаимодействието на два аспекта на Носещата Програма - нейната подредена тоест неструктурирана част и нейната неподредена тоест хаотична част. Тук Кастанеда и Кохорта са прави, че ние сме създания на нагуала и тонала и все пак ние сме направени от Светата Троица ... Истниската - Материя, Пространство и Движение. В мен са вложени само две сили при всички възможни условия ... Това са силите на Мартеницата ... това са дествието и Противодействието ... това е Акровата на Кастанеда ... И двете сили ме правят да съм жив за един изчезващо кратък миг и нито едната, нито другата е силата на живота и смъртта поотделно. Те са структурирани на програмен принципи и са закачени за носещата програма винаги чрез Душата  ... Кастанеда нарича това образование Конструиращ център, или здрава но мъртва брънка ... Стават и двете. Хората са създали преди милиарди години машини помощници и истинското им име не е Летачи, а е Вируси и те са направени само от една подпрограма ... Те нямат душа защото ползват душата на хората за да живеят. Нещо ужасяващо се е случило на човеците назад във времето за да се превърнат от Господ Дари в Роби. Тази война е водена от Жени. Единственото разумно обяснение на тази война като причинност е кой да води бащина дружина. Този принцип никога не ще умре защото извира от дълбините на Вечността. Тя не ще умре и той не ще умре и винаги ще ни преследва. Смехорията в сегашното състояние на човешкия види и цивилизация е че боговете - жените / те наистина са богове / са били наказани да бъдат роби на робите си - мъжете. Направо ще падна от смях, но е така. При нормални обстоятелства жените няма да имат нужда от пазене от убийци и изнасилвачи защото при достигане на пълен енергиен капацитет на съзнанието си те просто ще могат да изгарят съзнанието на този който се опитва да им навреди камо ли да се опитва да продължи неправилно поколението с тях ... но това в бъдещето неродено ще трябва да си го извоюват. Аз вярвам в тях, че ще го направят. Аз идвам от материята, пространството и движението, живея в тях и ще отида в тях и те ще ме погълнат ... и вие няма да се отървете. Дайте да направим света по - хубав за да може когато се връщаме при вечните цикли на живота и метачи да бъдем да ни е добре и справедливо да ни е. Агнеца до вълка да застане е възможно само ако тръгнем по пътя на воина ... това е пътя на Гравитацията тоест по пътя на Божията Любов. Няма друга такава, никога не е имало и никога няма да има. Написал съм на английски статия до НАСА и ще вия пусна по нататък. Всъщност написах я на български, а една позната от Техническия Университет Пловдив / всъщност той е филиал на Софийския ... все тая / ми я преведи. Не очаквах нищо и все пак ме изумиха като взеха да ме потупват по рамото и да ве препращат да ги питам аз въпросително. 250 думи са достатъчни и бая псувни в културна форма ще изядат ...


Тагове:   две,   ТРИ,   едно,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. radostinalassa - Чела съм, че в миналото...
15.02.2020 12:44
хората са имали такива способности, чрез мисълта си за изгорят противника. Затова черепът ни е с такива дебели кости. Не за да ни пази толкова от травми, а за да ограничава убийствения енергиен поток, който можем да излъчим.
цитирай
2. radostinalassa - Може ли авторът да познае...
15.02.2020 14:20
или да каое откъде са тези цитати?
цитирай
3. doctora1 - доктора
26.03.2020 14:23
Шекспир е обичал да цитира Библията, но истинския произход е от свещенните български книги ... само вечността знае кога ще изплуват от недрата на земята.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: doctora1
Категория: Технологии
Прочетен: 355096
Постинги: 212
Коментари: 579
Гласове: 158
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930