09.04.2019 23:55 - Ракът - 4 - ти вариант

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Лекарство против рака - Хипотеза. Изливат се милиарди десетки и стоци и повече за създаване на лекарство против рака. Защо няма пробив въпреки твърденията, че има такъв? Някога се мислех, че паради факта, че няма ключово откритие в медицината поради това и няма открито и създадено лекарство против рака. Истината сега в моите очи е друга. Физиката и химията боравят с остаряла теоретична база, която не позволява да има ключово откритие във физиката и химията и от там като следствие да имаме ключови открития в медицината и в онкологията. По отношение на ракът имаме три аспекта които трябва да се променят като разбиране и теоретична база във физиката и химията за да имаме шанс да се преборим с него. Първото е истинско разбиране на Законът за съхранение на енергията. Второто е истинско разбиране на явлението катализа и катализатори били те положителни или отрицателни, тоест ускоряващи или забавящи химическите и биохимическите процеси. Третото е ново разбиране за гравитацията като студен и симетричен енергиен поток, който не променя хаоса или порядъка в системите през които преминава и в никакъв случай не е функция на изкривеното времепространство. Не ми се меси гравитацията в хипотезата за пътя за създаване на истинско теоретично обосновано лекарство против ракът защото ще ви объркам представите за/на физиката, но няма как. Двете реалности и явления са пряко и невероятно  свързани. Съвременната физика и химия не разбират напълно Закона за съхранение на енергията. Обосновката на това твърдение е проста. Ако физиката и химията разбираха всички аспекти касаещи Закона за съхранение на енергията щяха да са наясно, че нещо в разбирането им за катализата и за катализаторите куца. Аксиоматичен довод е фактът, че няма как да ускориш или забавиш  каквото и да било на този бял свят без да упражниш сила и да вкараш или извадиш енергия от дадената система подложена на ускоряване или забавяне. Независимо дали тази система е камък, планета, фотон или химическо явление или процес. Сегашното обяснение на явлението катализа, че видите ли катализаторите ускорявали или забавяли химическите процеси като снижават или повишават енергийната бариера е абсолютно примитивно и невярно. То е геометричнво, а не истинско физически обосновано от реалностите обяснение. Това автоматично води до следващия извод: катализаторите са енергийни квантови посредници, тоест напомпват или изпомпват огромни количества енергия от студен характер във и от химическите процеси за да може да направят така, че нисковероятностни явления включая живота да ги направят високо вероятностни и обратно при инхибиторите. Най - мощните катализатори са ензимите и те ускоряват биохимичните процеси от порядъка на 10 на 10 до 10 на 14 пъти. Почти няма биологичен процес който да не е катализиран. При преход през материална среда гравитацията носи две сили с обратна посок. Едната сила е действието при директното упражняване на силово въздействие на гравитацията върху дадено материално тяло, а другата сила е силата на противодействието която е в резултата на инертния отговор на материалното съдържимо на средата в резултат на действието от страна на ровитационния енергиен поток. Металните катализатори ползват предимно силата на действието упражнявана от гравитацията директно върху тях и лектронния им облак, докато ензимите за това и работят във водна среда защото освен директната гравитационна сила ползват и архимедовата сила тоест инертния отговор на материалното съдържимо на водата на прехода на гравитационния енергиен поток през нея като флуид. Ползването на директната и индиректната гравитационни сили дава и много по - високата мощност на ензимите от колкото при металните катализатори. При грубо емперично/умозрително пресмятане живите системи " крадат " от гравитацията с посредничеството на ензимите милиони пъти повече енергия от колкото от храната, светлината и всеки един друг енергиен источник. В хода на индивидуалното развитие на една жива система, примерно човекът има периоди на завишено теглене на гравитационна енергия и периоди на занижено теглене на енергия от околната среда по линия на катализаторите. Най - много енергия се тегли в ембрионалния период до достигане на полова зрялост. Със сигурност това е свързано с промени в структурата на ензимите при които при ембрионална структура гравитационната конверсия е много по - голяма от гравитационноензимната конверсия при възрастния човек. Тези структурни промени са ДНК обусловени. Тези процеси са под строг контрол и при излизане от тези контролни механизми се наблюдава едно интересно и опасно явление наречено спонтанни човешки самозапалвания. Тези явления са документирани и въпреки това съвременната наука се отнася към тях на принципа това не може да бъде защото не може да бъде. И въпреки това тези явления съществуват, но това е друга тема. Връзката на рака с тези физически реалности и явления се състои във фактът, че ракът е клетъчен клон породен от собствена, но ракова клетка която се е научила да заобикаля ДНК забрана и отново си е отворила ембрионален тип енергетика. По този начин се получава реалността спринтьор да се състезава с куцащ пешеходец с бастунче. Това е енргийното състезание между раковата тъкан на човека и неговата собствена нормална тъкан. Как да се създаде теоретично обосновано лекарство против рака? Като се вземе в предвид гореизложеното. Ако не се вземе в предвид не ще се създаде такова лекарство. Раковите ензимни системи, които са ембрионални по характер със сигурност ще се различават като структура от ензимните системи на нормалната тъкан на човека. Тези разлики в структурата било първична, вторична третична и евентуално четвъртичната структура на белтъчните вериги при рак и нормална тъкан предоределят разлика в конверсията на студен, симетричен гравитационен енергиен поток в биохимическите процеси. Хиляди пъти повече при ракът от колкото при нормалната тъкан. Съответно намерим ли тези стратегически  разлики ще сме направили първата стъпка към лекарството против рака. Втората стъпка ще е да намерим химически вещества които прицелно да акцептират и блокират тези разлики в молекулите на раковите ензимни системи и съответно като следствие ще имаме превръщане на раковата тъкан в обикновенно парче месо с което вече имунната система ще се справи или ако не тя скалпела вече ще е радикален, а не временне като решение на проблема. Разбира се това на думи е лесно, но създаването на лекарството ще е междудисцирлинарен, дълъг и труден път. Блокировката на ензими означава тъканна отрова и тя трябва да е строго специфична и прицелна иначе може да унищожим и нормалната тъкан тоест пак ще имаме химиотерапия като лекарствено средство, но това вече ще е теоретично обоснована и правилна химиотерапия, а не стрелба в тъмното. Отново като заключение ще подчертая, че без пълно разбиране на Закона за съхранение на енрергията, истинската същност на катализата и катализаторите и истинската същност на гравитацията не ще направим истинско лекарство против рака колкото и милиардмилиарди да изхарчим за безмислени изследвания и наблюдения.

Тагове:   две,   ТРИ,   едно,

09.04.2019 23:58
Започва да ми харесва и скоро ще минем към пълна редакция и изпращане там където трябва за превод и каквото Вечността реши. Следващата тема която спамно ще повтарям ще е гравитацията като енергийно и транспортно средство, но нека " затворя " тази страница. Там ще пращаме на друг език и по друго направление.
2. radostinalassa - Как ще вкараш ензими в раковата клетка
11.04.2019 18:12
Нали именно в това е проблемът, че тя е прекъснала връзката си с организма, и се е получила хиперплазия.
Съществува божествен механизъм, който ни спасява без да разберем от рака. Знаеш ли кой е той?
3. radostinalassa - 2. geridi
11.04.2019 20:16
Не трябва да се пият АБ. Ако се наложи лечение се използва прополис, мазане на сливиците с газ, сода, син йод.
Сладък пелин, змийско мляко.
Но даже при главоболие и пр. ако си намажем сливиците и гъбичките до тях болестта преминава. А АБ храни гъбичките и убива симбионтната флора. Да не забравяме, че пеницилинът е плесен.
4. radostinalassa - 1. doctora1
11.04.2019 20:21
Наричат го божествен механизъм - кое вещество разгражда част от кл. мембрата на раковата клетка и я прави разпознаваема за левкоцитите? Той предполага нормално ниво на левкоцити, което при химио - и радиотерапията липсва. Което означава, че те не бива да се прилагат при рак, защото убиват левкоцитите.
По - добре - сладък пелин, корени от глухарче, лимони, сурови зеленчуци.
5. radostinalassa - Вие по какви науки сте доктор?
11.04.2019 21:12
Явно не сте генетик и расолог.
11.04.2019 22:59
Сливиците и гърлото се мажат с различни химикали защото вируса там захапва първо. От там идва и интуитивната представа на човешкото подсъзнание за пиещия кръв вампир който захапва човека за гърлото. Градска легенда ама дуки градска ... просто подсъзнанието не може да говори и ни дава метафори, но кой да види и разбере ... Не ме интересуват расите по простата причина, че всички черни бели и пинбени / соори за Хитлер /, жълти с дръпнати и недръпнати очички и т.н. са българи колкото и да им се иска да са нещо по - велико от най - великите. Евгениката да го духа ... не става по този начин ... та ние сме увредени до дълбините ни, та ние сме бутафория на 90 %. Ензима не може да влезе в клетката, а и не трябва ... най - мощните ензими са точно в клетките. В клетките на рака трябва да влезне прицелен акцептиращ химикал който избирателно да се свързва необратимо с раковите ензими и да ги прави образно казано ензими неудачници за да намалее неколкократно гравитационната конверсия в раковите обменни процеси. За да стане ракът от " вълшебно " парче месо в просто парче месо дето имунната система ще му разгони фамилията за бръжки. Тези химикали трябва да са строго прицелни защото блокиращите ензимите вещества са най - мощните отрови тоест трябва да тровим прицелно рака, а не тъканта на макроорганизма.
7. radostinalassa - 7. doctora1 - доктора
12.04.2019 16:41
Изучаването на мусорната ДНК е на практика забранено. Защото ще открие тайни, които не бива да знаем.
Да разбирам, че не знаеш кой е божественият механизъм, по който организма ни се бори с рака?
8. radostinalassa - Добре, щом няма интерес...
12.04.2019 21:53
към начина, по който природата ни избавя от рака добре. Аз си го знам.
9. radostinalassa - Природата е сътворила цианидите
13.04.2019 10:32
Те разрушават част от клетъчната мембрана на раковата клетка и изведнъж левкоцита я разпознава. Убива я . Няма нищо вредно за организма.
Затова се пропагандира, че цианидите в горчивите бадеми са отровни. Еврейска техника.
Но семките на дивото грозде отровни ли са? Кайсиевите ядки? Не са отровни.
10. radostinalassa - Аз не закусвам
13.04.2019 19:00
Клетъчната мембрана няма цианидова покривка. Цианиди има в семената, т.е. бадеми, кайсиеви ядки, зърнени храни - но без третиране с пестициди и торове. Малини, къпини, горски ягоди, боровинки.
Те действат на кл. мембрана на раковата клетка и едва тогава левкоцитите я разпознават като ракова. Защото това е наша стволова клетка, изродила се отвътре в ракова.
11. radostinalassa - Откакто ме осени просветление във връзка...
13.04.2019 19:03
с хернията ми не ям нищо, в което има бяло брашно. И фекалният ми камък, който е притискал червото ми да отива надолу като херния стана много малък. Ураааа. Спасих се от гладните скалпели. Те обичат да пият, за да погасяват стреса.
12. radostinalassa - Лекарите лекуват само симптомите, а не болестта
13.04.2019 22:54
Когато започне да излиза слуз от нас - сополи, храчки, диария това не е болест, а очистване на организма. И защо би държал той тази слуз в себе си? та тя ще доведе до рак.
А врачите веднага започват да спират излизането на слузта. АБ убива симбионтната флора, която произвежда витамини, аминокиселини след смъртта си. Развива се патогенна флора, която отделя токсини в нас. Пълен шаш. Няма видима логика в действията на лекарите освен обслужване на аптечния бизнес на Ротшилд и сие.
13. radostinalassa - Аз мисля, че е точно обратното.
14.04.2019 09:43
Когато отвън попаднат микроби и гъбични спори в стомаха, киселият стомашен сок ги убива. Но те обикновено се вдишват от въздуха. Тук може да ни помогне само повърхностното дищане, при което имаме достатъчно водородни йони в алвеолите.
АБ убива полезните бактерии и се развива патогенна флора в червата, което ни гарантира ново заболяване. Казва се , че АБ храни гъбичките.
14. radostinalassa - Билките и хомеопатичните л - ва
14.04.2019 12:05
доколкото се правят от билки или алкални ХЕ ест. ще доведат до тумори. Както казах, в междуклетъмното пространство трябва да има достатъчно водородни йони, които идват от киселините. Не ги бъркай с вредните метаболитни киселини, като пикочната, оксалатната и др., образувани при обмяната на веществата.
Доказано на практика е , че когато кръвта ни е замърсена с токсини, еритроцитите се превръщат в бактерии и гъбички. Т.е. ние сами си ги образуваме. Диетата е най - важното нещо. Но ако не ядем, какво ще правим тогава ? Трябват ни други забавления, нали?
15. radostinalassa - Забравих, че алкализирането сгъстява кръвта
14.04.2019 12:08
Пуснах ви филмче, как лимонът , който алкализира сгъстява кръвта. И аз опитах да пия лимонов сок с мед, но ми ставаше зле. Сега знам причината за това.
Най - вредна е водата , която е пълна с калций.
16. radostinalassa - Ако говориш за пиене на естрогени, то...
14.04.2019 14:35
естрогените подбуждат образуването на тумори, или нов организъм.
Напр. подготовката за провеждане на оплождане ин витро става с естрогени. След това е установено, че се повишава с 30% вероятността детето или майката да заболеят от тумори. Това е голям %.
Злокачествените тумори ги лекуват с операция, химиотерапия.
15.04.2019 09:52
Бях на конгрес. Там слушах лекция на един колега ученик на проф. Ценев - д-р Т.Попов. Изложих му хипотезата. Не я разбра, но аз го разбрах добре и запомних. Обичам да черпя от първоисточника защото в учебнициците разводняват ... Рака в началните стадии индуцира микро рнк в тъканите на организма и си подготвя място за метастазиране. Без подготовка няма метастазиране. Той не ползвацикъла на Кребс, а бичи през гликогенолизата и други примитивни енергийни цикли което за колегата беше много странно, но за мен не. На въпроса ми има ли разлика в сруктурата на пируваткиназата при рака и нормалната тъкан на макроорганизма отговора беше положителен тоест хипотезата за структурните разлики и съответно следващата от това завишена енергийна конверсия за сега се потвърждава ... ще видим ... Пак казвам за няколкото минути на разговор с колегата той не разбра самата идея, че конвертираното линейно движение или просто казано енергия през ензимите в макро или микроорганизма е милиони пъти повече от колкото движението респективно енергията чрез храната, светлината и друг химически источник ... не случайно трезвомислещите биохимици, биолози и химици мислят, че в клетката се осъществяват термоядрени реакции ... Нещо с химия и сложност в биопрограмите не им се вързва. Как да им се вързва като гравитационната конверсия през ензимните молекули на вихров принцип изобщо не им влиза в уравнението на живота ... А трябва. Енергията която влиза по линия на гравитацията, а и принципно която носи гравитационния вятър е в пъти повече / не знам колко милиона пъти / от енергията при ядрен взрив ... минава си и си заминава без да го е еня гравитона и в ядрения взрив спазва табиета си ... ГРАВИТОН ИЗБИВА ГРАВИТОНА И ЗАСТАВА НА НЕГОВОТО МЯСТО И УПРАЖНЯВА ПРИДЪРПВАЩ РЕАКТИВЕН СИЛОВ ЕФЕКТ ... Това съвременната химия отказва да разбере, а и хората които се опитват да си обяснят рака като явление, а и живота ... та те са едно независимо, че едното убива другото ... Говорим за силовоенергиен фундамент ...
15.04.2019 09:58
Друго интересно ми осветли колегата е, че като му затворим една енергийна вратичка той си отваря друга тоест друг изомер на ензима ... гадост, но хитра гадост. Хората наистина са били приспособени за престой на планети с различна гравитация, защото тази приспособимост на рака на мен ми говори точно това: ПОПАДАШ НА ПЛАНЕТА С НИСКА ГРАВИТАЦИЯ ТОЕСТ ГРАВИТАЦИОННАТА СЯНКА НА ДЕЙСТВИЕ Е С ПО - НИСКА ИНТЕНЗИВНОСТ И СЪОТВЕТНО СИ ОТВАРЯШ СРУКТУРА НА ЕНЗИМИТЕ КОИТО СА ПО - ЕФЕКТИВНИ В ГРАВИТАЦИОННАТА ЕНЕРГИЙНА КОНВЕРСИЯ, ПОПАДАШ НА ПО ИНТЕНЗИВНА ГРАВИТАЦИЯ И ОТВАРЯШ ПО - НИСКА ЕНЗИМНОГРАВИТАЦИОННА КОНВЕРСИЯ ... Спокойно ще разберете ... Ще разберете
15.04.2019 10:02
Тоест химическата блокировка на ензимната активност ще е доста трудна / блокираме един изомер, отваря друг ... блокираме един изомер отваря друг, но това рака съм сигурен, че не може да го прави до безкрайност, тоест и химикала който блокира ще трябва да е хем прицелен хем гъвкав / , но като мислим в правилната посока ще се справим истински, а няма да стреляме извън мишената ...
20. radostinalassa - Но раковата клетка не използва нашите капиляри , глюкозата и пр.
15.04.2019 14:30
Тя хиперплазира, понеже е пълна с камъчета от пирогроздена киселина , размножава се безкрайно. Тя се намира в хипоксия и се включва анаеробно производство на енергия. Достатъчно е да се подкислява организма с оцетен анхидрид, за профилактика
Тя е по - важна от лечението. Да се заземяваме е трудно в днешните условия. Да приемаме достатъчно сол и да пием дестилирана вода, обогатена с микроелементи без неорганичен калций. И още куп диети.
21. radostinalassa - Ти си прав с твоята теория
15.04.2019 17:27
Но може да се нарече и движение на ефира. При раковата клетка спира това движение, което предизвиква обмяната на веществата между раковата клетка и междуклетъчното пространство. Ако възстановим предишните условия поне няма да хиперплазират нормалните клетки.
22. radostinalassa - Само да допълня..
16.04.2019 20:40
че раковата клетка е наша стволова клетка, и затова левкоцитите не могат да я идентифицират като ракова. Ако обикновена клетка се задръсти с кристали тя ще умре вероятно. А тази дава много клетъчни линии, защото е програмирана за това.
20.04.2019 22:24
Отново ще подчертая най - важното: живите системи получават от ензимите милиони пъти повече енергия от колкото от храната, светлината и всеки друг химически источник взети заедно. При тях важи принципа, който сега за съвременната химия, биохимия и молукулярна биология е невидим - ПРИНЦИПА НА РАЗХВЪРЛЯНАТА И ПОДРЕДЕНА СТАЯ - СИЛАТА КОЯТО ТРЯБВА ДА УПРАЖНИШ И ЕНЕРГИЯТА КОЯТО ТРЯБВА ДА ВЛОЖИШ Е ПРАВОПРОПОРЦИОНАЛНА КАТО КОЛИЧЕСТВО НА СТЕПЕНТА НА ПОДРЕДЕНОСТ НА СТАЯТА .... КАЗАНО ПО НАРОДНО МУ - ПО ДОБРЕ ПОДРЕДЕНИ ЛЕГЛА И ШКАФОВЕ ... ПОВЕЧЕ ЗОР. Това е бъдещата теория на информацията от която сега халхабер си нямат. Най - вероятно раковата клетка е увредена стволова клетка която инициира създаването на клон, но по - важното е енергетиката и разликата и като реалност спрямо сегашните теоретични разработки и разбирания.

«  Март, 2024