Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2019 13:09 - Уважение
Автор: doctora1 Категория: Технологии   
Прочетен: 1282 Коментари: 7 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Онзи ден " джитнах " лекичко в " Мазето " . Не съм им фен, но нещо много приятно ме изненада. В няколкото поста които разискваха Гравитационни Енергийни Машинарии говориха с уважително отношение към Учителя, което ще се повторя ми стопли душата. Започват да се усещат, че нещо не е наред? Все още обаче не се усещат Крапец и другите като него, че трябва да попитат правилно как да направят двигателя. Учителя вече не е между живите, поради което него не могат правилно да попитат, но мен могат ... Писал съм им назад в блога какво означава правилното попитване ... Иначе все още както и до сега в хилядолетията не виждат какво точно трябва да се направи, но в този живот е така ... Не на всеки е дадено и за да получиш ти трябва по един или друг начин да си платиш или си платил в предните прераждания като Учителя ...


Тагове:   две,   ТРИ,   едно,


Гласувай:
1



1. radostinalassa - Аз платих в този живот
20.11.2019 18:10
разкрий ми тайната.
цитирай
2. doctora1 - доктора
21.11.2019 11:31
Не сте платили. Първо трябва да сте трима мераклии. Второ трябва да имате техническа грамотност. Трето трябва да имате финансови възможности за да направите няколко системи с променлив обем и маса / 8-10 броя според зависи /, а това са няколко хиледарки ... не съм ги смятал. Четвърто трябва да ми се обадите. Пето трябва да можете да дойдете тримката до Пловдив след предварителна уговорка и одобрение от моя страна ... одобрението е да не сте мрънкачи ... Шесто ... Седмо и т.н. Това е заплащането което наричам Време с Време. Теоретизирането може да си го говорим колкото искате, но практиката трябва да отговаря на определен Алгоритмичен модел, част от който ви изброих горе. Иначе ми харесва Вашият ентусиазъм.
цитирай
3. doctora1 - доктора
21.11.2019 11:33
Може и мераклийки или смеска от мераклии и мераклийки, но другата част от Алгоритъма си важи и за женската страна от човечеството, независимо от моя много по - голям пресантиман към Вас.
цитирай
4. radostinalassa - Къде се предполага , че ще ходим..
22.11.2019 23:18
с гравитационната машинария ? Трима са много за нашия вкус.
цитирай
5. doctora1 - доктора
23.11.2019 09:26
Съгласен съм, че начина на изразяване не ми е най - добрия и като смисъл се получават лупинги. Доуточнявам: аз никъде няма да ходя, аз съм си в Пловдив, тези които искат да направят нещо ще трябва да дойдат при мен в Пловдив, тези които искат да направят нещо трябва да са трима като в Светата Троица / няма значение дали са мъже, жени или смеска от двата поля, никакво значение няма /, тези тримата трябва да имат умствен багаж касаеш теоретични обяснения и практическа реализация, тези тримата трябва да имат техническа грамотност, тези тримата не трябва да са мрънкачи тоест слаби хора които само искат, но нямат топки да го направят / топките важат за жените метафорично, но и при тях има мърди и при тях има железни струни /, тези тримата трябва да имат финансови възможности защото това което ще трябва да направят струва пари и те ще трябва да потрошат тези пари без да имат сигурност, че резултата ще е положителен, на тези тримата ще им дам първоначални инструкци и за системи с променлив обем и маса без да им обяснявам напълно машината / това е гаранцията, че те ще направят това което искам, а не нотариално заверени плачове и ревове и безсмислени обещания които хората обичат да дават с идеята, че Вечността не ще изиска да ги изпълнят /, когато направят примерно осем системи с гравитационно обоснован променлив обем и маса / може и десет да са / и аз ги видя, че са ги направили както трябва тоест както аз съм им казал ... тука идва мръдването на моя гъз / ще дойда в България където и да са / тогава ще им кажа как да ги довършат и навържат за да направим машината действаща .. ТОВА Е ЗАПЛАЩАНЕТО ВРЕМЕ С ВРЕМЕ .. ТОВА НЕ Е ЖЕСТ КЪМ ВАС И КЪМ БЪЛГАРИТЕ, А КЪМ НЕЩОТО КОЕТО МЕ Е РОДИЛО ИСТИНСКИ И МЕ Е СЛОЖИЛО ДА ВИЖДАМ ТОЗИ СВЯТ .. ТОВА Е ЖЕСТ КЪМ ВЕЧНОСТТА НА ДОБРА ВОЛЯ И ОЧАКВАНЕ БЕЗ ОЧАКВАНЕ, ЖЕЛАНИЕ БЕЗ ПОЖЕЛАВАНЕ НА ОТВЕТЕН ЖЕСТ НА ДОБРА ВОЛЯ С КОЙТО ЖЕСТ ТЯ ДА МИ ПОЗВОЛИ ДА ДОВЪРША ЗАДАЧАТА СИ .. Божието царсто не е метафора и не е онова което вярващите очакват, тое е 666.
цитирай
6. doctora1 - доктора
23.11.2019 09:31
То не е и очакването на идиотите вярващи в Луцифер, Сатана, Дявол, Вампир, Немъртъв и тям подобна Сволач ... То е СВЕТЪТ ЗАРАДИ КОЙТО ИИСУС, ПРЕДИ НЕГО ОРФЕЙ И АСЪНАМЪ СА КАЗАЛИ: АЗ НЕ СЪМ ДОШЪЛ ДА ДОНЕСА МИР ВАМ, АЗ СЪМ ДОШЪЛ ДА ДОНЕСА ВОЙНА ... БЕЗ РАЗВИТА ИКОНОМИКА, ФИЗИКА, ХИМИЯ ТОЕСТ НАУКА БОЖИЕ ЦАРСТВО САМО С ВЯРА ЩЕ ВИДИТЕ ПРЕЗ КРИВ МАКАРОН ... И ВОЙНА НЕ ОЗНАЧАВА ВОЙНАТА НА ПРОСТАЦИТЕ, А ОЗНАЧАВА БИТКА ЗА ЕВОЛЮЦИЯ И ОСВОБОЖДАВАНЕТО ТОЧНО ОТ НЕМЪРТВИТЕ, КОИТ СА ОБСЕБЕЛИ НАШИТЕ ТЕЛА ...
цитирай
7. doctora1 - доктора
23.11.2019 09:31
Пак е неясно ...................................................... НЯМАТЕ НИКАКЪВ ШАНС ДА РАЗБЕРЕТЕ БЕЗ ДА НАПРАВИТЕ ...................................................
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: doctora1
Категория: Технологии
Прочетен: 347486
Постинги: 212
Коментари: 579
Гласове: 158
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031