24.04 00:12 - Ракът - 5 - ти вариант

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Изразходени са хиляди милиарди долари/евро с цел да се изследва ракът и да се създаде лекарство против него. Защо няма такова? Някога мислех, че няма ключово откритие в медицината, а сега не мисля, а знам, че няма ключово откритие във фундаментът на науките - физиката и химията и това е причината да не сме победили този бич божий. Когато кажа на пациенти и приятели, че единствените науки които се занимават сериозно и целенасочено с изучаването на Бога са физиката и химията те мислят, че се шегувам ... Не се шегувам. Какво не знаят физиката и химията поради което не могат да помогнат на останалите науки да създадат лекарство против ракът? Първо физиката не познава добре Закона за съхранение на енергията, а и всички останали съхранителни закони. На второ място физиката не познава истинската същност на Гравитацията и енергийните потоци, полета и взаимодействия които тя създава. Химията не познава едно фундаментално нещо и това е достатъчно да не може да създаде оръжие срещу ракът. Това нещо е катализата като явление и физически процес и катализаторите били те положителни или отрицателни като причината за това явление. Ако физиката и химията познаваха добре Законът за съхранение на енергията щяха да знаят, че няма нищо на този бял свят, било процес, явление или паве дори което да бъде забавено или ускорено без да се упражни върху него сила и съответно да бъде отнето или прибавено енергия в него. Ако физиците и химиците знаеха тази истина щяха да са наясно, че катализаторите не работят безплатно, а са посредници на огромни количества студени енергийни потоци които напомпват или изпомпват в/от химическите процеси които биват катализирани. Тези напомвани или изпомпвани студени енергийни потоци от химическите процеси са студени защото не променят хаоса или порядъка в системата тоест те не променят ентропията. Тези енергийни потоци са гравитационните такива. Ензимите които са катализаторите на живата природа за разлика от металните катализатори ползват две сили носени от гравитационните енергийни потоци. Силата на прякото действие на гравитационния поток и силата на индиректното действие на гравитацията - архимедовата сила. За това живите системи обичат водата ... не просто защото са произлязли от/в нея, а защото архимедовата тоест индиректната гравитационна сила се проявява най - добре във воден флуид. Поне на Земята е така. Реално енергията която живите системи черпят от гравитацията чрез ензимите е милиони пъти повече от енергията която те получават чрез храната, светлината и всеки един друг химически енергоисточник. Защо са важни тези физически принципи и разбирания които стоят извън разбирането на Старата Научна Парадигма? Защото без тяхното разбиране и осъзнаване не ще можем да разберем живота като физическо явление и не ще можем да разберем и ракът като физическо такова което си е другото лице на живота, макар и да му носи смърт.  Ракът е клетъчен клон който произлиза от една клетка, няма значение, стволова или някаква друга / но все пак тази клетка не е чужда, а е собствена клетка /която се е изхитрила да отвори енрегетика много по - мощна от тази на клетките и тъканите на макроорганизма от който произхожда. .... Ще продължа друг ден защого нещо не ми се пише повече, а все повече ми харесва като вариант за публикуване написаното ...

Тагове:   две,   Три,   Едно,

1. apostapostoloff - От написаното НИЩО не става
24.04 06:23
ясно.
24.04 13:59
Съжалявам. Знам, че нищо не става на този етап и нищо не става ясно. Опитвам, чрез думи да обясня необяснимото. Виждащите се крият зад измислени понятия почти нямащи никакво физическо звучене и значение ... защото не знаят. Аз знам, но се чудя как да го обясня, въпреки, че знам, че почти нямат шанс да го разберат. Как да разберат като виждащите виждат линиите на света = гравитационните енергийни потоци, виждат, че при виждане тези линии им упражняват придърпващо въздействие върху съзнанието и въпреки това не разбират, че това е Тяхната Любов на Майката Земя, която не само тях захранва, а захранва и всичко живо дарявайки му непрекъснато милиони гигавати енергия чрез посредничеството на гравитацията. Направо гледката е невероятна. На виждащите не мога да обясня, а как да обясня на хората като мен които не виждат линиите на света и които приемат глупостта изкривено време пространство за света истина. Още по - трудно се обяснява генезата на програмата органичен живот при условие, че тя има безкраен брой предпрограмни матрици правени в ядрата на галактиките и след това върху повърхностите на " черните дупки " които се въртят в ядрото на Слънцето и правят неговото гравитационно поле нееднородно и от там " трептенията " в орбитата на Меркурий, което съвременната физика обяснява с другите глупости на наистина великия Айнщайн. Заблудите на великите са глупост на степен. Можеш ли да обясниш на тайните общества, че Черното Слънце в центъра на земята е " Черна дупка " и около нея е магмен ад и няма никаква кухина там в океана от енергия и няма входове за нея ... просто матричните тела на човека когато органичната обвивка умре тъй като не живеят за бог да прости, а се хранят с енергия им е най - удобно да влезнат в подземното царство тоест да потънат към ядрото където плътността на гравитацията е най - голяма и където каталитичните принципи на конверсия са още по добре изразени отколкото при органичния живот на повърхността на Земята. Виждащите виждат хилядите вихри в тялото на
24.04 15:40
човека, но не виждат, че захранването на енергийните матрици става точно през тези вихри конвертиращи реактивен енергиен поток, демек гравитация. При органичните форми вихрите които виждат виждащите са жлезите с вътрешна секреция и малките струпвания на жлезна тъкан по целия храносмилателен тракт. Как да не ги виждат тези вихри като най - ефективния начин на гравитационна конверсия е прехода на спирални формирования през гравитационно поле ... по специален начин разбира се. Това без да се направи макроопит не ще може да се разбере на квантово ниво. Струнните теории интуитивно долавят линиите на света, но как да ги разберат като не могат да разберат истински Новата Теория на Информацията при която всяка една структурна форма на материята тоест всяка една програма е закачена за носещата програма, а носещата програма е нещо много просто и въпреки това е нещо невъобразимо - Материя/Пространство/Движение. Как физиците да разберат, че няма голям взрив и голям срив, като не разбират че и надолу в микрото и нагоре в макрото света е безкраен. Как Нютон да обясни безкрайността на Вселената като не може да обясни защо небето не е безкрайно светло ... ами как ще е безкрайно светло като между вселените гравитационната решетка изпива всичко живо и " неживо " дори и фотоните. За това е необходимо и да излъжем съвременната наука или по единия или по другия начин за да стъпи на Златната Пътека. Единия начин е да почне да прави теоретично обосновано лекарство против рака, а другия ... по - прекия начин е да направи директен гравитационен двигател ... също теоретично обосновано от 80 години от Доктор Георги Колев Михов. Най - лесно е да се каже нищо не се разбира когато се касае за истини извън Старата Научна Парадигма ... правилния начин е да се попита и ако е във възможностите ми аз ще отговоря, а ако е във възможностите на питащия той ще разбере. Напълно Забравеното Най - Важно Нещо трудно се обяснява и трудно се разбира.
4. radostinalassa - А как ще обясниш, че през миналите векове...
24.04 18:12
ракът е бил много рядко заболяьване. В този смисъл не се търси лекарство против него, а се прилагат начини милиони хора да се разболеят от рак.
Също така се прокламира масово пиенето на сода и алкализирането, което води до масови инфаркти и инсулти, които убиват по - бързо от рака.
5. radostinalassa - но все пак тази клетка не е чужда, а е собствена клетка /която се е изхитрила да отвори енрегетика много по - мощна от тази на клетките и тъканите на макроорган
24.04 18:13
Клетката се дели около 50 пъти и умира. А стволовата клетка се дели безкрайно много пъти и дава рак.
6. geridi - Добре де, но на мен ми е интересно що ...
24.04 18:19
Добре де, но на мен ми е интересно що за доктор си.
Синтезирани въпроси:
Що е то студена енергия? Свойствата й?
Що е то вихри?!
Смъртта /естествената/трябва да е изхабяване на органа, отговорен за обновянането на клетките. Въобще... ако се изясни кое причинява рака, няма как да не се намери лек за него.
А аз не съм сигурна, че не е открито лекарство. Чисто и просто лично мнение... на никой не му дреме за околните. При такива постижения и новости... някак не ми изглежда истинно, че няма лечение.
7. geridi - Що е то катализатор? Катализа? ...
24.04 18:22
Що е то катализатор? Катализа?
Майката Земя. :D Бих казала, че магнитите пораждат баланс. А трептенията на Меркурий... аномалиите пак ка баланс. С по-голям цикъл от един човешки живот. Примерно. 7 галактически години.
Са нещо различно от 7 земни.
И не че няма живост в планетата... но за да не изперка един лекар трябва да се придържа към неверието. Така запазва критичност, която е нужна за нови открития.
8. radostinalassa - 6. geridi
24.04 18:24
Щом има пациенти, значи е хуманен или ветеринарен лекар. Какъв друг може да е ?
Лекарство за рак има, но хората се плашат нарочно, за да не го приемат. А да обслужват бизнеса с рака.
9. radostinalassa - . geridi - Що е то катализатор? Катализа? ...
24.04 18:26
В основата на всичко , и на катализата е ефира. Това е първият елемент от таблицата на Менделеев, който веднага след смъртта му е премахнат. Той е преди водорода и има един протон .
10. geridi - Тоест. . . това с единия протон ум...
24.04 18:44
Тоест... това с единия протон умишлено го крият така ли?
11. radostinalassa - Разбира се.
24.04 18:55
Само аз го знам.
И Менделеев. Биохимичните реакции са преминаване на заряд по веригата от един йон.
В нас протича електричен ток. В митохондриите например. По нервите
На клетъчно ниво, когато клетката се изолира от ефира, тя умира. Но когато е стволова клетка тя започва да се дели. Разгражда глюкозата анаеробно, създава си собствени кръвоносни съдове.
12. geridi - Въй. Щом си вярваш. . . вярвай си. Аз ...
24.04 19:03
Въй. Щом си вярваш... вярвай си. Аз бих препоръчала някой преди да ти повярва, да си припомни химията, която е учил и тогава да разсъждава над каквото и да е. Не за друго, а защото чудеса не видях от пелин и разни бабини дивотии, а от скалпел.
:D
13. geridi - Не че си ги препоръчвала ти. Чисто и ...
24.04 19:05
Не че си ги препоръчвала ти. Чисто и просто пак ще кажа... че преди да ти повярвам, щом ми е толкова лубопитно си изяждям химияга и физиката с кориците/за две години макс при истинско желание ще си във форма/ и тогава разсъждавам над сектантски звучащите ти думи.
14. radostinalassa - Е, ти просто нямаш основа , на която...
24.04 19:45
да стъпиш. Кое не ти е ясно от многото неща по здравето ти ? Например?
Не мога да обясня всичко наведнъж.Бог или природата не са ни дали излишни органи, че да ги режем.
Пелинът сам по себе си е недостатъчен. Комбинира се с йод и карамфил.
Но сега ще се информирам за корени от глухарче.
Другият начин е драстично намаляване на храната, което е много трудно за мене.
15. geridi - По тв говореха за анорексията и п...
24.04 20:01
По тв говореха за анорексията и представянето й като лечебен метод от анорексици на други потенциални или реални такива.
2 пъти дневно хранене.
Само че при мен ставаше въпрос за нещо друго. Няма значение какво.
Нищо по здравето не ми е неясно. Към днешна дата просто трябва да ям редовно. И то храни, след които се чувствам добре. Например вчера намерих от лудите ми чушки, чак ушите ми се отпушиха.
:D
Без да искам порязах пръст и на 3я ден зараства. А тромбоцитите ми бяха в норма. Малко по-светла ми изглежда кръвта, но при все че реших да пробвам да видя какво ще се случи ако всеки път пия с децата лекарства... ефектът е трагичен. В крайна сметка май флората се възстановява напълно след 6 месеца от АБ. ... при все, че се чувствам добре, тревожността намаля...не смей да ми говориш пренебрежително, понеже започвам да си мисля, че не напразно отношението към теб е такова.
16. radostinalassa - Кое точно ти се стори пренебрежително?
24.04 20:12
Свестните хора в блога се отнасят добре към мене. А за другите няма да говоря.
17. geridi - И кои са свестните хора, според теб? ...
24.04 20:19
И кои са свестните хора, според теб?
Нищо, че ше омажем малко темата. Тя така или иначе се повтаря без да внесе яснота по нищо от посочените.
18. radostinalassa - Кое точно ти се стори пренебрежително?
24.04 20:40
Интересно ми е , да ми отговориш.
Дано не ни изтрият.
19. geridi - "Ти нямаш основа, на която да ...
24.04 20:50
"Ти нямаш основа, на която да стъпиш". Към днешна дата-дали като се събудя, се чувствам свежа. Причината да не се чувствам добре ме подтикна към изследвания.
Доколкото операцията, за която говоря... няма да ти я обяснявам, защото не вярвам да получа яснота след обяснението й.
Аз бих нарекла свестни хора хора, които никога не са участвали в спорове. Вместо това си тракат и ки пишат по техните теми. Свинщина по техните страници няма.
:D
20. geridi - Но явно лекарите ако искат пак могат ...
24.04 20:52
Но явно лекарите ако искат пак могат да ми намерят кусур. Видиш ли какво се шашкам при хемоглобин с 12 единици по-ниско от това, което съм виждала винаги на изследвания.
Четох иначе любимия ми доктор В.и съм малко обидена. Ако нищо ми нямаше-ок. Но аз искам 2 пъти изследвания и двата пъти има по нещо.
21. radostinalassa - Основата, това са знанията
24.04 20:56
Теорията на здравето. Ти в коя област си специалистка?
В моя блог няма свинщини. И аз си пишех само в блога до момента, когато започнаха да ме провокират. Тогава ме баннаха, и аз от яд започнах да ги дразня нарочно, докато в един момент модераторите започнаха да ми пишат. И т.н., не е интересно.
И пак твърдя, че няма орган , който да ни е излишен.
22. radostinalassa - Имаш нисък хемоглобин?
24.04 21:01
Това е много дълга тема. Когато пиех сода по препоръка на проф. Неумывакин и аз стигнах до анемия, треска, нов за науката обрив и пр.
Оттогава всеки ден подкислявам кръвта си и никой не може да ме убеди в обратното. И няма как да го направи. Практиката е велико нещо.
23. geridi - Какво означава подкислявам? На ...
24.04 21:08
Какво означава подкислявам?
На мен модератор още не ми е писал, макар да мисля, че предстои да ми.
Всъщност аз знам кои имаш за свестни. Имай едно на ум, че на времето в ютуб ми беше блокиран достъп до клип. Само защото го бях включила в любими. Мисля че е било заради факта, че можеше да почна да трупам пари от посещения в моя канал, пълен с чуждо творчество.
24. geridi - Понеже нищо няма да ми стане ясно. . . ...
24.04 21:11
Понеже нищо няма да ми стане ясно.... ни етер, ни катализатор и катализа, нищо, нищо... давам отбой. Така или иначе държа на каченото по един особен начин. Да не си проигравам възможността да си стои тук, така си мисля.
Пак бих казала... ей тъй колкото пъти е говорено за катализите: преди да повярва човек, си изяжда химия и физика 7-10 клас. Или 6-10. И тогава разсъждава.
Аз съм по душата. Почти.:Р
25. radostinalassa - А аз съм по науката
24.04 21:16
И тя ни казва, че има душа. Че душата се превъплъщава в ново тяло по генетични показатели. Това ни кара да се борим със смесването на расите. За да може душата ни да се въплъти в нашите потомци, и да продължи вечния ни живот. Затова набожните не ме харесват, но това пък отрича науката. Което аз не мога да приема.
Не съм загубила толкова време да се обучавам, че да слезна на по - ниско ниво. Така се получават противоречията.
26. geridi - Мхм. Оки. Хубава вечер. Аз съм на ...
24.04 21:41
Мхм. Оки. Хубава вечер. Аз съм на друго мнение, но още 20 години или 30 са си живееш с подобно мислене...щом си изсържала до тук можеш и още.
27. radostinalassa - Да , но аз съм здрава
24.04 21:44
Това е най - важното и говори за това кой е прав, и кой е зомбиран.
28. geridi - Жените без мъже и деца често са за...
24.04 21:49
Жените без мъже и деца често са завидно здрави.
Нали ти каза, че мъжът ти го няма? Или бъркам?
Но пък щом си слушала доктор, значи е имало момент, в който не си била.
По принцип живея с някой, който е набожен. Ефект-уау. Не че аз не бях, но се изцерих. :)
29. radostinalassa - Малко ме объркваш
24.04 22:03
Но аз имам железни нерви. В блога не пиша за лични неща. Естествено съм хвалира децата си, че са умни и красиви. За това едва ли някой би се стърпял.
И нищо повече не пиша.- ГТ хвърля боб дали мъжът ми е умрял.
По отношение на докторите, нямам нужда да ме съветва някой, който е по - болен от мене и има 1 -2 стенда плюс диабет. Лоша реклама.
Залагам на нутрициологията и натуропатията, като надграждане на официалната медицина. Тази последната е завладяна от дистрибутори на лекарства.
30. radostinalassa - Ако отрежем някоя част на човека...
24.04 22:24
то ефира няма да може да преминава през нея. Всички наши клетки са свързани помежду си. Във всеки момент, всяка от тях знае какво става с останалите. Дали няма да тъгуват за изгубената част?
Нашият организъм е самоподдържаща се и самовъзстановяваща се система. Ако осигурим необходимите условия за това, няма нужда повече да и се месим.
31. geridi - За нервите няма да говоря. Като п...
24.04 22:26
За нервите няма да говоря. Като почтилекар на душата... няма как да не говоря за себе си. А и предпочитам...това е оригинално. Другото е... да споделям чужди трудове. И няма лошо, но ако само ти имаше достъп до тях. Това си е твое решение. Може би търсиш хора, с които да обсъждаш това. За мен... до 3я ден едно лекарство влияе ли ми зле значи не е моето лекарство.
В интерес на истината... лютото бях спряла. Два дни се моря с моите чушки и ефектът е като ракета, независимо от асоциациите, но...
Та.
Щях да се радвам ако някой лекар наистина беше леко само луд тук да коментира. Знам, че понякога откритията са плод на чиста случайност.
Тоест... нещо като да си го "имаш". Като това в 2 декара градина да роня, не да ровя и два пъти на различни места да намеря въпросните 2 и 5 лева от 1925.
Заради това пища тук.
Иначе честно казано ме е страх да си говоря с теб за убежденията ти, понеже не ми харесват. Не че нямам резерви. Но смятам, че за да си избереш човек от друга раса за партньор значи, че твоите си хора не са те оценили. Кой знае какво още. За мен беше интересно да наблюдавам каква разлика в държанието към деца има спрямо образованието...
Не несърчавам обаче и другорасието. Не за друго, а защото децата си обичат страната.
Аз съм на мнение, че ако някой ми допада, ми допада.
Боже, боже. Имам позната от друга раса и е в пъти по-разумна от моята.
Интересна. И т.н. Роске, Роске, това, което говориш е безобразие.
Имам резерви към другите нации, но ако някой е мил не се вълнувам. Интересни са ми даже. Когато са интелигентни.
32. radostinalassa - Аз изпитвам естествено отвращение към тях
24.04 22:33
Така би трябвало да бъде. Коя е Роска? Не я познавам. А за лютите чушки си права. И аз ги използвам. Това е уникално лекарство. Обаче първо варя 1 глава чесън с люти семена. От 2 дни го пия. Също какао с мед, и люти чушки. Прочистват съдовете и край на болестите. На прав път си.
Смесването на расите води до блок в имунитета. Това е фатално за здравето .
Бялата раса е най - умна. Как така другата ще е по - умна от тебе ? Значи ти не се образоваш, или какво?
Как ни търпи авторът не знам.
33. geridi - А аз разбирам защо са те трили мод...
24.04 22:54
А аз разбирам защо са те трили модераторите. Това е расистко отношение.
Ама нали ти казах?! Години наред не се вслушвах в съветите на хора за яденето и току ми рецитират съвети, дадени от лекари... които имам чувството, че са бърникали в мислите ми и са ги сформирали в рецепти.
Доколкото операцията... може и генетичен израстък някакъв да беше това. За апендисита също съм на мнение, че е вредно да се маха. Но е по-важно да се разбере кое го възпалява. Защо по-често при мъжете се случва? Заради вдигането на тежко, казват... а авторът няма как да не ни търпи като за 5и път едно и също публикува.
34. geridi - На такива хора като теб се дължат ...
24.04 23:03
На такива хора като теб се дължат войните. Това е мизерно. Моята борба би била да няма религии, но то е абсурдно. Като те чета и настръхвам.
Не съм вярвала, че едновремешното мислене по отношение на бедни и богати вече и религиозен привкус добива, извън познатите ми религии.
35. geridi - Освен това. . . когато срещна резус - ...
24.04 23:24
Освен това... когато срещна резус - при жени на мъже с еднаква професия, почвам да си мисля най-малко за брома. Разбираш ли? Ако хората бяха хора, нямаше религиозни различия, а някакъв национализъм и поне страна за "мешаните" нямаше да има нужда от бром.
Свинска работа.
И това няма лечение.
Трагедия просто.
36. geridi - В смисъл на национализма. . . малко ...
24.04 23:33
В смисъл на национализма... малко трудно е да изискаш непринадлежност. Идва момент, в който всеки ще изтъква своето като най-добро... това ми е идеята за страна на мешаните. Краен вариант. Понеже този тип мнение трудно се изкоренява.
В интерес на истината съжалявам, че не съм се изнесла по-рано.
Само лекарите ми липсват малко.
И някоя и друга персона.
37. geridi - Иначе за резус фактора. . . :D Тук си ...
24.04 23:58
Иначе за резус фактора... :D Тук си права. Какво стана с обяснението за катализата, катализатора и ефира? Или чакаш да ми хрумне нещо и да го преведеш?
:D
38. geridi - Разбираш ли? Оказах се права. Ре...
25.04 00:23
Разбираш ли? Оказах се права. Резусфасторът бил открит 1940г. Година след встъпване във власт на Хитлер. И не става въпрос за съвукупление само със свои, а за генетично увреждане.
39. geridi - Освен това резус факторът е открит ...
25.04 00:27
Освен това резус факторът е открит 1940г. 1 година след като Хитлер става райхканцлер. За мен има брутална връзка между двете.
40. geridi - Хубаво е, че поне има решение на този ...
25.04 08:58
Хубаво е, че поне има решение на този проблем. Друг е въпросът с преливане на кръв не ти ли стават повече родителите, но... като цяло Хитлер се е борил срещу нещо, което е. Забавно, нали? Докторът трябва да отправи благодарности за разнообразието по темата.
:D
41. radostinalassa - Познай от 3 пъти , защо ме баннаха?
25.04 15:23
В 98% от случаите апендицита се дължи на паразита космоглав.
Тук няма никакъв расизъм. Само научни факти за вредата от смесването на расите. А, че някой го използва за своите цели, това е друга работа. Ще трябва много да мислиш.
Бялата раса е останала 8%. Скоро ще се загубим, това не те ли тревожи? Или просто не го знаеш. Много е лесно да те излъжат.
Пускала съм филмче на Мохамед Али за расите. Всеки негър иска да си има негърчета и това е нормално. Но ако се внушава на хората и това , че даже Орфей е бил негър, скоро те ще повярват.
42. radostinalassa - Майа бъркаш резус фактора с нещо неизвестно за мене.
25.04 15:26
Поясни се .
На такива хора като теб се дължат войните. - И какво ще рече това по твоему? Ние не сме агресивни хора, както виждаш. Еволюционното ни ниво не предполага агресия. А и нямаме такова високо ниво на хормони, като другите. Имам предвид мъжете.
43. radostinalassa - По отношение диалога с доктор, имам лоши спомени
25.04 18:53
Цяла година един доктор коментираше постингите ми от своя гледна точка. Накрая се отказа. Статуквото трудно се променя.
44. geridi - Не се и съмнявам, че се е отказал. ...
25.04 19:10
Не се и съмнявам, че се е отказал. Ужасно настъпателни, нагли и безочливи. Са сектите.
По принцип под бяла раса светлооки ли имаш предвид? Просто еволюция. Нейсе. По-силният ген оцелява.
:D
За мен отр.резус фактор е следствие от експерименти. При все, че е открит след встъпване на Хитлер на власт... моята хипотеза е, че зад спецификата на р.фактор се крие негово дело.
Аз предпочитам да избирам хората по акъл.
И какво стана с катализата?!
45. radostinalassa - Първо ще ми обясниш, какво имаш предвид под секта
25.04 19:20
Науката не е секта.
Белия сой има 16 информационни канала. Може да има не чак снежнобяла кожа. Има антропологични показатели, пръстови отпечатъци, възможност да се обучава дълго време.
46. radostinalassa - Какво стана със сектата ?
25.04 21:33
Сектите са за по - простовати хорица. Не ме подценявай.
47. geridi - Свободата на словото трябва да и...
25.04 22:43
Свободата на словото трябва да изключва представянето на невярна информация като истина. Ти трябва да бъдеш наказана, понеже си способна да подведеш голямо количество хора в убеждение, че четат наука. А не сектантски труд.
Предизборно защо не си направят още един добър пи ар? :)
48. radostinalassa - Отново те питам: кое е невярно?
25.04 22:50
Та ти си доста неначетена, че да можеш да кажеш. Все пак опитай. Ще стане весело. Ако съм права, ти ще бъдеш ли наказана за лъжа? Не ми се вярва.
49. radostinalassa - Опитай се да ме обориш.
25.04 23:16
Ще разбереш защо доктора се отказа да ме поучава. Особено , когато дъщеря ми беше възхитена от ефекта на съветите ми. Дали и ти нямаш нужда от тях?
50. geridi - Защото не се изказвам с увереност за ...
25.04 23:26
Защото не се изказвам с увереност за 16 нива на белия слой. Каквото и да значи това. Има разлика между това да обсъждаме и изказваме хипотези и да сме твърдо убедени.
Не е никак странно, че е спрял да разговаря с теб.
Щом един начетен човек те е отписал...
Също така при тази безнаказаност и аз мога да си придам всякакви способности.
51. geridi - Освен това аз казах. . . ако някой ...
25.04 23:37
Освен това аз казах... ако някой няма време да седне и да си припомни химия и физика 6-10 клас въобще да не ти чете нещата. Тъй като вероятността да се използва ниската информираност и знания е голяма.
52. radostinalassa - За какво наказание си говориш, ...
25.04 23:38
след като ми говориш за 16 нива. Това е висшето ниво. Та те няма да разберат какво искаш да им кажеш. Това ме успокоява. Човекът е от статуквото. Няма нови знания и си кибичи на нивото. Но ние не искаме да ни тровят еверите и да им даваме парите си за отровни лекарства. Съгласна ?
53. geridi - На мен ми е интересно дали ще се сп...
25.04 23:46
На мен ми е интересно дали ще се справим със сектите в собствената си страна. Ако това се случи, тогава надежда срещу всякакви отровители има.
:D
Като те чета обаче... колко си упорита, сигурно и нагла... докато не те заплашат със затвор или прилична глоба, ще продължаваш да си се лееш в подобни хипотези, заявявайки че са истина, наука!
Разбираш ли?
Как да ти го кажа по-ясно... звучиш ми... по-добре нашите да ни тровят, отколкото евреите.
:)
54. radostinalassa - За коя секта говориш?
25.04 23:50
Ако имаш понятие посочи ми я. С такава неяснота не можеш даже да определиш обвинението си. А за тровене е достатъчно само да прочетеш листовката на първото лекарство. Там всичко си е написано. Напр. че в 1 % може да има смъртни случаи. Моли се да не си в този %. Просто не знаеш какво приказваш. И си толкова неясна, че се надявам сама да се разбираш.
55. geridi - Ако разполагаме с органи на реда, те ...
26.04 00:05
Ако разполагаме с органи на реда, те ще ти покажат по-добре коя е сектата.
56. radostinalassa - У нас реда е обратен
26.04 08:56
Първо изкажи обвинението, а после си мисли за органите.
Разбирам , защо някоя знае повече от тебе.
27.04 20:57
Извинявам се за закъснението, но сега влизам в блога. Не знам дали ще мога да отговоря на всичките защото ще ходя да си палня от огъня за вкъщи към 23.00 часа за да си хвана ред ... голяма таръпана настава, но какво да се прави. Традицията датираща още от времето на предтракийската цивилизация трябва да се спазва .... от моя гледна точка разбира се. Не знам и дали по някои ще мога да изкажа коментар, но поне ще опитам ... 54 въпроса наистина е необичайно. Да започваме по точки ...
27.04 21:28
4. Рядко е било защото явно има неща във съвременния начин на живот - стрес, захар, консерванти, антибиотици, махане на сливици, оцеляване на хора които не биха предали гени в потомство поради съвременните способи за удължаване на живота, замърсяването може би на първо място, кой знае ... много са факторите които правят стволовата клетка ракова ... Пиенето на сода не върши работа за рака защото системите за алкалнокиселинен контрол са много мощни и работата става едно на сто хиляди при хора при които има дефекти в ензимните вътреклетъчни системи които поддържат пехато там ... Много рядко явление, което се е превърнало в легенда. Дали содата за хляб прави инфаркти и инсулти ... може би при килограмово пиене ... по - скоро когато се пият калиеви соли ... не мисля, че убива по - бързо от рака; 5. Хареса ми идеята за стволовата клетка и за това я възприемам в хипотезата, наистина е по - логична от метаплазирането на диференцирана клетка ... само че ще я наричаме условно ракова клетка идваща от метаплазирала стволова защото имаме ракове произхождащи от различни тъкани тоест все пак раковата клетка произхожда от клетка която е претърпяла фаза на частична диференциация и след това е станала ракова .. тоест не е съвсем стволова клетка, но въпрекси това е по - близко до стволовата от колкото до диференцираната, епителна, съединителнотъканна и асънамъ. Вярно е за 50 - те пъти, но подлежащите клетки се делят повече, но в никакъв случай не са безсмъртни; 6. студена енергия е гравитациятационната енергия носена от гравитационното поле, което като класовете в житната нива е направено от гравитационни енергийни потоци, които са направени от гравитони. Учителя казваше, че магнитния поток който е съставен от магнетони и извива силовите линии към полюсите на магнита също е студен енергиен поток, но тук не мога свястно да коментирам защото там имаме и прави и студени / реактивен тип / енергийни потоци и за това физиката се обърква при анализа на явлението електромагнетизъм. Свойствата
27.04 21:57
на студената енергия: тя не променя ентропия/антиентропия на термодинамичните и асънамъ системи ... не променя позициите на атоми, молекули ... " елементарни " частици, тя е реактивна по характер тоест упражнява силово въздействие обратно на посоката на движение на гравитоните, тя придава движение без маса защото е заместителен тип ... гравитон избива гравитона ... във всеки един следващ миг ние не сме ние и въпреки това сме ние ... за това на физиката е трудно да я разберат при дадения момент на съвкупност от парадигмени постулати. Всъщност още една интересна подробност/свойство/особеност - това което " виждаме " и осезаваме като гравитация е сянката на истинската гравитация която прави гравитационната решетка тоест вакуума / за това и са прави теоретиците на етера, но не съвсем ... /. Там телата са непрекъснато подменяни от минаващите гравитони / не коментирам алфа, бета и гама лъченията те не са интересни ... /, но понеже сходящите и изходящи студени фронтове като силови въздействия са приблизително равни на нула за това и телата са в режим на свободно падане спрямо всички отправни системи / не съвсем разбира се /. Въпреки това можем да говорим за визуализиран гравитационен поток защото се получава като при електрическата крушка - гравитацията захранва всяка една структурирана форма на материята и и създава гравитационно поле около нея ... няма нужда от кварково взаимодействие ... при малко разстояние и твърдост граничаща с абсолютно твърдо тяло това което държи протони и неутрони и под тях частиците е гравитацията и има малко за цвят и мирис и обърка прави енергийни потоци, но основното е гравитацията. Когато е в режим на консервативност гравитацията е нищо нещо и независимо, че от към дълбините и повърхността на Земята ни духа вятър с относителна скорост от 1с ние сме си съвсем живи и неразпрашени на нищо .. само дето дъдржи всичко към всичко и фотоните в електроните и в протоните и в неутроните и те едни в други и малка щипка прави енергийни потоци за да става
27.04 22:27
от трудно по - трудно разгадаването на тайните на Вечността и да няма единна теория на/за полето ... как да направят като нямат единна теория на/за енергийния поток ... Не става с математика. става само с мозаечно мислене и С КАКВОТО БОГ/ВЕЧНОСТТА ДАДЕ. Вихър е спиралното движение на структурните форми на материята от всякакъв вид - примерно водовъртежа, торнадото, тъмните петна във Слънцето, червеното петно на Юпитер, спиралите на галактиките и т.н. При по широк поглед всяка една кръгова орбита в Слънчевата система не е кръгова, а е многовълнова спирала или вихър също може да се каже .. това е така защото имаме постъпателно движение на всяка една структурна форма на материята ... Ние нямаме затворено движение при никакви възможни и невъзможни условия ... можем да прием затворено движение само относително. Аксиоматичен довод за това, че няма открито лекарство против рака е че умират и милионери и мултимилионери и милиардери ... рядко, но тъй като те са редки птици си е доста често ... а това са хора които могат да си позволят всичко ... Теорията на конспирацията може и тук да натъкми някакъв довод, но на думи всичко е възможно, но на практика имаме само и само физически закони които са истинските Божии заповеди ненарушими при никакви възможни и невъзможни условия. Само си помислете - някой казвал ли ви е, че тайната на рака е в катализата и катализаторите, то и пътя и истината и живота е в тях. Не ви е казал защото те не знаят, че студената енергия която катализаторите конвертират по терлички чрез химическите процеси в клетките е милиони да не кажа милиарди пъти повече от енергията от светлината и химическите източници. Няма процес който да не е катализиран по един или друг начин в живите системи включая и при рака който си е жива система надхитрила контрола на цялото. И да не ви се вярва няма лекарство против рака. Има стрелба в тъмното, при някои органи става оперативно, при по - възрастните хора ракът протича по - бавно защото отключваната ембрионална енергетика
61. radostinalassa - Разбира се,че има лекарство против рака
27.04 23:13
Ако приемем, че причината за него са паразити, то лекарство има.
Еритроцитът в кръвта всъщност е циста, в която се е превърнала трихомонадата.Написала съм много постинги за гъбичките слизевики, които са разумни същества и имат връзка помежду си. Всъщност и медицината ги убива чрез химиотерапията, но убива и здравите клетки. А растенията не ги убиват.
62. radostinalassa - Можем сами да си направим цитостатици
28.04 11:44
Т.е. да използваме природни такива , които са евтини и полезни. Да не използваме услугите на медицината, които са много вредни, като БОВ и твърде скъпи. Убиват имунните клетки и няма кой да се бори с паразитите, образно казано. Благодаря за такава услуга.
30.04 23:25
Само унг лекар без глава в гъза / употребявам нецензурни думи за да се помни по - лесно за което се извинявам, но не съвсем ... / може да навърже Мозайката и да види, че единствения сетивен орган който работи с ъглови и линейни ускорения е вътрешното ухо и то равновесната му част ... обаче и охлювната му част тоест слуховата е здраво свързана с полуканалите и торбичките и също участва в ъгловолинейната сетивност тоест в усещането на Гравитацията. Осезаването и обработката на информацията идваща от Гравитацията става във вътрешното ухо. То е най - сложния сетивен орган и окото му е подчинено. На Мулдашев са му забили директно информацията, но какво да прави човека като нещо с анализа и синтеза на информация му куца ... Сънувания атлант с капка между очите и охлюв на носа е смях в залата според неговата интерпретация. как не вижда какво му е казала Вечността - Гледай човече третото око е вътрешното око човече и охлювче съм ти дала, а ти рисуваш безсмислеци ... Много безсмислици има на този бял свят. Да продължим по смислеците: единствения сетивен орган който е свързан със всичко в човешкото тяло ... до последната клетка е вътрешното ухо. Не случайно поради подчинеността на слуха и зрението на него при инициация на гравитационното зрение се вижда сетивна и се чува звукова информация. Като е слаб екстрасенса по - добре да не става такъв защото се побърква. Не пинеалната жлеза и не хипофизата са третото око и не е между веждите, а е между ушите ... не се шегувам. Няма значение кой съм аз и какъв лекар, важното е какво ви говоря и какво върша, но тук само ще говоря. Да говориш от името на мъртвите .. метафорично казано ... хора и то на най - великите от тях - Древните Виждащи Колобърки / полът е женски защото най - добрите от тях са били жени и винаги жени и ще бъдат / и то да говориш правилно не е лесна работа ... Трябва да си лекар и то мъж който харесва истински жените и изследовател по душа за да признаеш истината, че женския човек е по - съвършенния от двамата човека
30.04 23:44
Още помня думите на д-р Малинова / сега е професор /, по АГ, че женското тяло е по - еволюирало ... Ееее тогава егото мъжко спореше и махаше с ръка на женската простотия, но сега когато постепенно изтлява в забвение не мога да не кажа този Фрагмент от Мозайката ... Как така мамка му де-ба имаме двама човека ... част от човешкия вид и единия дето се мисли за по - велик е на по - ниско стъпало от еволюционната стълбица. Как никак, но е истина: човека който изгоря в гробницата е на по - ниско стъпало в еволюционната стълбица от любимите си ученици - жените апостоли. Като се върнеш от гроба кой първо ще посетиш ... любимият или нелюбимия ... при краткото компресирано време което ти е дадено преди да полетиш в невъобразимото. Това са аксиоматични въпроси с аксиоматични отговори. Вътрешното ухо е третото око, то е гравитационното зрение на Ванга, Кастанеда, Дънов, Буда , Иисус ... Великите. Когато го има не Той, а Тя ни говори стига да имаш сила да я чуеш. Когато го няма както се е случило при Великата Война и ползваната Наномашина - Вируса Рогат - Неживия - Немъртвия Тя е спряла да ни говори защото Вампира е ударил първо способността ни да се свързваме с Нея и от там легендата в Библията и в другите Книги, те Той спря да ми говори ... демек Отца. Картината е още по - сложна защото човек се съгражда като матрьошка / това е колобърски, а не руски символ ... краднат от братята като македонските истини ... / и има индивидуална програма захапваща зиготата за да и послужи за матрица. като сперматозоидите се конкурират тези програми за да се реинкарнират и виждащите го не виждат този факт ... много интересно е това между другото. Всъщност ние знаете добре работим с 5 до 10 % от съзнанието си и това е неврофизиологичен факт ... няма място за свободни интерпретации .. Няма зона до няма зона до безкрай в най - сложното творение на Вечността - човешкия мозък ... Малкия мозък го ползваме за налъми. 8. Няма лекарство против рака защото умират и много и изключително богати и умни хора
01.05 00:23
Не говорим за селският хитрец Гергов дето се опитва чрез един рязан юнак да ни открадне парка ... той има като Баневци и Арабаджиевци милиарди, но милиардер истински като Джобс не ще стане и след хиляда прераждания, а и никой няма да му разреши там отвъд ... а и казанче има за бедните богаташи там. Между другото не съм против рязаните юнаци ... та повечето българи са били такива във Волжка България попиляна от християнските тъпаци наричащи себе си руснаци и славяни, просто мразя тези дето служат на чужди интереси, а не на интереса на божия народ, но и това са част от изпитанията; 9,10 Под водородния атом е безкрай, както и над Вселенате е безкрай ... няма край в Носещата Програма - Материята/Движението/Пространството. Странното е, че хем има Ефир, хем има Вакуум ... парадокса е само привиден защото реално това което виждаме като вакуум е натъпкано с материя, пространство и движение ... Неотделими са едни от други тоест хем има празно място, но хем няма защото то е неотделимо от другите две страни на Вечността ... Това е и Основния Съхранителен Закон - Всичко е от Бог в Бога и Бог е във Всичко ... само думичката Бог я заместваме с Думите - Материя/Пространство/Движение. За мен няма нужда американците от НАСА да ми казват открили ли са нещо на Луната или не ... От този закон Пръв между Първи и от неговия знак - Тризъбеца с неговият най - съвършен представител - Знака на Дуло и то този който е Издълбан в скалите край Дръстър на мен ми става ясно, че горе Луната и Марс има технологични останки от България ... от онази България дето всичките са и деца отвъд имперските простотии. Тук Теорията на Конспирацията е права - на Луната и на Марс има технологични останки от хора, но за рака не е права защото липсва теоретична база за да бъде изработено такова лекарство, а то за разлика от бобината на Тесла не може да бъде направено емперично ... гигантска енергийна бариера трябва да бъде счупена за да победим този бич божий; 11. Ние не сме електричество ... ние сме гравитация ..
66. eva666 - :-))))))))))...тук е якооо...най-якият блог в сайта..брава, док!
07.05 20:25