21.07.2017 00:08 - Материята

Какво е материята??? Хипотеза, а за мен истина от аксиоматичен характер. Материята е страна и част от троичната същност на Вечността. Неотделима от Пространството и Движението, неунищожима, вечна и безкрайна. Материята е нещо много и безкрайно просто и едновременно много и безкрайно сложно. Тя с Движението и Пространството прави Носещата Програма за която всяка една структурна форма на материята е закачена. Материята е нито повече нито по - малко пълното място на Вечността. Интересен факт е, че когато Великия Нютон открива Инертността на материята той без да осъзнава открива самата Материя. Всъщност Материята е толкова материална колкото и Пространството и Движението. Материята е силата на Противодействието. Материята е Опората на Вечността. Материята за разлика от Пространството, което е дупката на Вечността и празното място е недупката и пълнот място на Бога / напълно забравения /. Чукнете в Гугъла за понятието и вида на перфокартите в чрез които едно време е кодирана информацията в първите компютърни системи. Фактически кодирането е посредством дупки поставяни в редове и в зависимост от последователността и честотата на тези дупки на фона на картона се кодира определен смисъл, информация, познание. Вижте как думите и човешките направи завоалират истинската същност на Вечността: представете си такава перфокарта която не е форматирана / не е хартиено правоъгълниче /, а е безкрайна / във всички възможни посоки и във всички възможни посоки от всяко едно достижимо място / и отворена и този Лист на Вечността е Пространството, дупката ... тоест " хартиятя на перфокартата " на Вечността е празното място, а " дупката на перфокартата " на Вечността е пълното място, материята, съпротивата, опората, недупката. Този който написва тази безкрайно мерна програма е Активната страна на Бога - Движението, фигуриращо в Библията с партизанското име Светия Дух, който / Бога / за разочарование на мъжката част от човечеството е женски по характер и истинското му име не е Богинята Майка , а е Вечност и Безкрайност. Дааа и на мен ми е странно защото съм мъж, но истината си е истина и тя е била преди и ще остане и след човечеството колкото и дълго да изкараме в Носещата Програма. Движението е силата на подреждането и то е Действието спрямо Противодействието, което противодействие е Материята ... Яна и Ина, Пижо и Пенда ... не се шегувам. Защо е важно да се разбере Материята от нова гледна точка? Просто защото без нейното истинско разбиране не ще разберем Директните Гравитационни Двигатели. Когато Архимед открива Архимедовата сила той реално открива Силата на Противодействието на флуида вода / но това касае всеки един флуид, но и твърдите тела, но при тях да се види противодействието е доста по - трудно / , всъщност противодействието на Материята, която участва в направата на структурната форма вода по отношение на преход на гравитационен енергиен поток през него. Да го видим от друг ъгъл: през водата минава реактивен енергиен поток, който носи Движение, тоест Действие и отговора на една от трите страни правещи всяка една структурна форма - Материята е Противодействие ... Знам, че е много сложно и абстрактно и привидно абракадабрично, но е несъкратима истина. Ще се потретя: Архимедовата сила е отговора на материалното съдържимо на водния флуид на действието носено от прехода на гравитационен енергиен поток при него. Може би най - интересните и ефективни разработки на ДГД / директни гравитационни двигатели / ще бъдат тези работещи във воден флуид, защото там много мощно се ползва действието изхождащо от гравитационният енергиен поток и противодействието / подемната сила във водата / на Материалната страна на водата. Не случайно ензимите, които са най - мощните катализатори в природата / ускоряват химичните, които са си физични процеси от порядъка на числа между 10 на 12 и 10 на 14 степен ... нали може да броите ... милиарда са 9 нули / работят във водна среда предимно. Само ще вметна една хипотеза, но и тя някак си е от очеваден характер / от типа на царя е гол / - катализаторите били положителни или отрицателни са директни гравитационни двигатели напомпващи или изпомпващи огромни количества енергия във и от химическите процеси. При живите системи спазвайки закона за съхранение на енергията и неговата американска цинична перифраза - няма безплатен обяд енергията, която те получават от Носещата Програма от Гравитационния енергиен поток чрез посредничеството на катализаторите е най - малкото милион пъти повече отколкото от храната, светлината и всеки един химически источник взети заедно. Най - вероятно съм скромен в представата си, но и на мен ми е трудно да повярвам на това което вижда моето съзнание. И още нещо ще вметна: в хилядолетният стремеж на хората да направят двигателни системи черпещи енергия от Земното притегляне трябва да се има в предвит, че кръгово решение на този проблем няма, никога не е имало и никога няма да има въпреки невероятните клипчета в Ютуб. Има само линейни решения, но това е тема след 100 постинга. Правилното формулиране на принципа на Нютон на всяко действие има равно по големина и обратно по посока противодействие е на всяко действие има противодействие ... по - голямо, равно и по - малко според зависи. Този принцип е формулиран от Учителя. Всички тези неща са много важни за бъдещата Директна Гравитационна Енергетика, но и за бъдещите транспортни системи за придвижване на огромни маси от хора на Земята и във Космоса. Примерно НАСА са по - добри от руснаците в позиционирането на Аполоните спрямо Луната и в прецизното избиране на местта за кацане, защото забелязали, че всяко едно вътрешно движение в техните кораби, особенно на жироскопните системи отклонява кораба от зададената траектория. И руснаците са осъзнали тази реалност, но не съвсем. Не случайно НАСА неистово се стрими да вкара жироскопните / инерционните / технологии в космическите кораби, но без промяната на теоретичнопрактическото си познание, тоест без възприемането на Новата Научна Парадигма не ще успеят. Не случайно НАСА е помолила семейство Балкански да им демонстрира Голямото колело на смърта ... нерде не циркови артисти, нерде не космическа технология. Кой е баламия? Без осъзнаването и приемането на въоръжение на Новата Научна Парадигма създадена и усъвършенствана от Великият Български Учител - Георги Колев Михов ние няма да имаме пътища нови на Земята и Космоса, а ще имаме само криви пътечки. Гравитацията е във всичко ... тя е всичко ... тя е събирача на светове ... тя е истинската Божия любов без метафорични привкусове. Тя е продукт на това което се схваща за етера без да се разбира, че гравитационната решетка е нещо много по - сложно и на тази гравитационна решетка гравитационните полета на всяка една структурна форма на материята са бледа сянка, от прашинката и атома до галактиките, метагалактиките, вселените, метавселените и асънамъ. Бледи сенки от и на Вечността. Стига толкова за тази вечер. Успехи в разбирането.

Тагове:   две,   ТРИ,   едно,